Van | Naar | Luxe auto | bus [max 8-pers] | |||
Bergambacht | Rotterdam Airport | € 70.00 | € 85.00 | |||
Bergambacht | Schiphol | € 95.00 | € 110.00 | |||
Bodegraven | Rotterdam Airport | € 60.00 | € 75.00 | |||
Bodegraven | Schiphol | € 75.00 | € 90.00 | |||
Capelle a/d IJssel | Amsterdam Centrum | € 125.00 | € 140.00 | |||
Capelle a/d IJssel | Rotterdam Airport | € 80.00 | € 95.00 | |||
Capelle a/d IJssel | Schiphol | € 100.00 | € 115.00 | |||
Den Haag Centrum | Rotterdam Airport | € 60.00 | € 75.00 | |||
Den Haag Centrum | Schiphol | € 105.00 | € 120.00 | |||
Gouda | Schiphol | € 75.00 | € 90.00 | |||
Gouda | Rotterdam Airport | € 60.00 | € 75.00 | |||
Gouda | Nootdorp | € 60.00 | € 75.00 | |||
Gouda | Den Haag Centrum | € 75.00 | € 100.00 | |||
Gouda | Noordwijk | € 100.00 | € 115.00 | |||
Gouda | Rotterdam Centrum | € 60.00 | € 75.00 | |||
Gouda | Utrecht | € 90.00 | € 105.00 | |||
Gouda | Amsterdam | € 105.00 | € 135.00 | |||
Krimpen a/d IJssel | Schiphol | € 80.00 | € 95.00 | |||
Nieuwerkerk a/d IJssel | Amsterdam | € 115.00 | € 130.00 | |||
Nieuwerkerk a/d IJssel | Schiphol | € 90.00 | € 105.00 | |||
Nieuwerkerk a/d IJssel | Rotterdam Airport | € 60.00 | € 75.00 | |||
Nootdorp | Rotterdam Airport | € 80.00 | € 95.00 | |||
Nootdorp | Schiphol | € 100.00 | € 115.00 | |||
Rotterdam | Rotterdam Airport | € 75.00 | € 90.00 | |||
Rotterdam | Schiphol | € 115.00 | € 130.00 | |||
Schoonhoven | Rotterdam Airport | € 80.00 | € 95.00 | |||
Schoonhoven | Schiphol | € 100.00 | € 115.00 |
De tarieven zijn exclusief bijkomende kosten. De kosten kunnen bestaan uit wachttijden, welke € 0,50 cent per minuut bedragen en parkeerkosten, deze zijn uiteraard tegen kostprijs.
De totale vervoerskosten kunnen contant, op rekening van de opdrachtgever of (indien gereserveerd) met creditcard worden voldaan.
Voor onze zakelijke Airport-service hanteren wij de volgende voorwaarden: Wij zorgen ervoor dat wij 15 minuten na daadwerkelijke landingstijd op het vliegveld aanwezig zijn. We kunnen uw gasten desgewenst opwachten bij het Meetingpoint of bij de Gate met een naambord van de passagier en de bedrijfsnaam. Wij vragen u altijd of u ons telefoonnummer door kunt geven aan de passagier, zodat contact houden mogelijk is. Daarnaast ontvangen wij ook graag het telefoonnummer van de passagier.
Mocht het overhoopt gebeuren dat wij ergens voor niets voorstaan, dan wordt dit wel inclusief wachttijd aan de opdrachtgever doorberekend. Er zal uiteraard wel altijd overleg zijn met de opdrachtgever op welk tijdstip verder wachten geen nut meer heeft.